Tuesday, September 1, 2009

Toyol Baik dan Toyol Jahat


Memandangkan dah dekat dengan musim test.....aku tengok ramai kengkawan aku siap sedia dengan toyol?? aik bukan ke kena siap sedia dengan ilmu ker?? apa laa nak jadi dengan student sekarang.

Terasa macam hidup zaman purba laa pulak, hidup dengan belaan masing-masing. Kalau dulu kerja toyol mencuri duit.....entah laa ....aku masih tak dapat bukti kukuh secara saintifik cam ner toyol boleh curi duit? Tapi sekarang memang kerja toyol mencuri juga...dia curi ilmu bebudak yang maleh study.....jangan mare..aku pon kadang ada bela toyul nie..... Biasa laa aku nie pelajar part time jer...jadi banyak lagi masalah negara kena pikir. Lain laa bebudak full time...makan, tido, bola, bola, dating, toyol.... wakakaa.

Toyol yang baik, bila semua yang terukir indah tu ada dalam kertas soalan. Kalau toyol miss jer....salah kan toyol lak...yang tulis pun diri sendiri..lagi nak salahkan benda lain.... sengal separuh abad tul laa manusia cam nie.

Jadi aku berharap aku mampu bebas dari toyol ....yang jahat.........tinggal yang bebaik jer....tembak pun kena walaupun pejam mata.... 

5 comments:

  1. yeah that true..
    no need toyol to help us..
    orang sebelah can help us..:-)
    hoho..jeling ckt jer...

    ReplyDelete
  2. nasib baik diriku bersih dari toyol ni... geng2 yang dok belakang nih yang kuat menoyol.. lagi la yang paling belakang.. iaitu tok zahar

    ReplyDelete
  3. mana ada meza......toyol tertinggal kat umah.. lupa nak masuk dalam bag.... waaaa.... rentung laa paper tu....

    ReplyDelete
  4. bagus.. bagus.. biar rentung,, janji berkat. mintak wonderpets tolong .. huhuhu

    ReplyDelete