Wednesday, September 30, 2009

Sakit oh Sakit.......

Hari nie aku kena sakit mata dan deman sekali.......2 in 1..... Doktor kasi MC. Dia kata aku kena duk umah cam anak dara zaman Melayu Melaka.... tak boleh bersosial...... aduihh..

Hari nie tak sempat nak pekena nasi dengan kari....... aku makan 2 biji panadol dan air 100 plus jer. Petang satu kali lagi makan 2 biji panadol..... ubat gatal mata aku skip laaa malas nak makan, cukup laa dengan 2 biji panadol.

Aku layan tidur dari kul 11 pagi sampai 9 malam..... nie mata dah tak leh nak tido ..........esok nak gi kerja lak tu...ish..ish.........ada yang kena amik MC lagi nie.

Suhu badan dah pulih sediakala.....kira dah boleh layan karaoke laaa.... mata ada macam apek sikit, merah tu dah kurang laaa tapi bakteria jahat masih tak mati lagi laaa .....dia lepak lagi kat mata aku lagi.

Apa laa punca aku sakit nie??? nak kata kena hujan......entah laa...pagi tadi ada laa hujan turun tapi tak kena kepala....... sakit mata lak ....hmmmm nak kata ngintai anak dara, rasanya tidak kot......pandang-pandang ada laa hehehee......takkan sampai merah.......aduiih gatal nye.....rasa macam nak cabut dan cuci jer bijik mata nie.

Muka aku ketika baru sembuh.......mata masih merah dan berair lagi......

2 comments:

  1. semoga bang zahar cepat sembuh,,,, ari selasa elok jer nengok.....

    ReplyDelete
  2. tu laa pasal...pandang meza lama sangat kot....tu yang sampai terbakar biji mata..wakaka......

    ReplyDelete