Thursday, September 10, 2009

Berbuka Di Kelas.....Beshh... Anak-anak Dara Masakkan....

Aku nak ucap terima kasih bebanyak pada kenkawan kelas ADS terutama pada trio 'Wonderpet' gurls... sebab jemput aku berbuka kat kelas. Walaupun jemputan secara FB....kira canggih laa .

Minta maaf laa kalau tak makan tahap dewa lapar......sebab bawak satu tank kecik jer...... kalau bawak spare tank tu .....boleh laa ngadap makan lelama. Kalau ikutkan hati, nak jer tapau bawak balik.....tapi aku  jarang makan nasi putih waktu sahur. Biasa makan nasik goreng cina kat kedai mamak jer.... yang lain cannot go laa pepagi camtu. Mamak tu pun dah kenal aku .....siap ada chop kat dahi lagi.

Aku respek laa, diaorang masih boleh masak lauk memacam, dari masakkan tradisional hingga ke desert moden.  Untung sapa dapat jadi laki diaorang......sure debab lepas kawin....wakakaaa.

Lepas makan kenyang, masuk belajar balik mula laa rasa mengantuk dan layu jer dengar lecturer mengomel depan tu. Jawab nya kena baca balik laa topik hari, sebab tak bagi tumpuan penuh.

Dibawah ini adalah muka makcik kantin yang menyediakan makan....huhuhuhu...lelawakan...

Antara yang berjaya menghabiskan makanan yang sedap-sedap.......

Antara "Good Sign" and "Peace Sign"..........finger sign yang paling diaorang suka guna.........

Sumbangan gambar dari Meza.....

p/s: gambar aku tak der ....huhuhuhhuu.....

6 comments:

  1. huhuhu..selambe jer panggil kitorang wonderpets... n time kasih kerana mempromote kami ..kekekeke..

    ReplyDelete
  2. gambor mana meza...boleh laa post kat sini....

    ReplyDelete
  3. rugi xrasa kami masak..sedap tau~...huhu..xper..xper next time kami wat masak2 lagi, jgn lupa bawak tank lebey eh~

    ReplyDelete
  4. ok ash ......nanti saya saya training makan banyak lepas raya....hehee

    ReplyDelete
  5. tu la.. kite pun pelik cam ne gambo bang zahar leh tak de... mcm ada amik jer

    ReplyDelete
  6. tak pa laa meza, lagipon saya tak photogedik....ehh photogenik......hehehee

    ReplyDelete