Saturday, September 12, 2009

Berteduh di Berjaya Time Square

Hari Jumaat lepas, aku amik half day sebab ada hal sikit. Lepas dah settle hal aku, aku terus gi Lowyatt jenjalan.
Tiba-tiba hujan turun lebat.... aku lari ke Imbi Plaza ...tapi macam dah tak best masa dulu-dulu. Dah banyak kedai dah tak der. Aku rasa banyak dah pindah ke Lowyatt.

Aku lari ke BB Plaza... ramai awek orang, ada pertandingan tarian MJ lagi. Rasa bosan aku lari ke Berjaya Time Square. Hujan masih lebat, perut lapor.....berjalan jer, tak rehat-rehat lagi. Nie laa bila tak ada tujuan jalan-jalan, nak shopping pon tak cuma nak berteduh.....

Pusing punya pusing, jumpa laa satu barang yang lama nak beli tapi tak kesempatan. Tadaaaaaa...... hood cap.....ehh betul ke.. apatah namanya...  Boleh laa aku pakai bila malas nak sikat rambut atau lepas bangun tido dan malas nak bersiap. Nampak jahat dan ganas tak?? Hehehe baru laa nampak macam biker sikit.....

No comments:

Post a Comment