Wednesday, July 22, 2009

CHOPPER GARAGE






Web untuk yang berminat Easyrider or Lowride. Kapasiti CC tiada diskriminasi. V-twin ker single CAM ker boleh layan sekali. Kaya, miskin, Boss atau kuli...boleh layan sekali. Kalau ada masa aku nak masuk balik semua event yang aku join dengan mamat2 yang cool n sengel nie. Banyak lagi nie aku carik balik gambar-gambar lama. Nak buat karangan jer masalah sikit...sebab citer dah lama

Dah setahun aku kenal dengan dia orang nie. Walaupun dalam masa yang singkat, kemesraan antara aku ngan diaorg memang ngam. We are Brother.......... Aku rasa macam dah kenal diaorang nie dari masa zaman tadika jer. Itu lah bila kita selalu bermusafir(ride) bersama, memang boleh mengenali hati busi masing-masing. Betul kata nabi, untuk kita kenal seseorang, maka bermusafirlah bersamanya. Masa nie lah terbongkar segala baik buruk perangai seseorang. Tapi kena lebih dari 3 hari laaa...baru tau.... ada bahan lagi aku akan post kan event ride aku....





No comments:

Post a Comment